Kontynuacja kampanii Heyah ”No to sru”
24.07.2009, 08:44
Dział marketingu Polskiej Telefonii Cyfrowej wraz z agencją reklamową G7 pracują nad nowymi reklamami, których bohaterami będą kot Rysiek i pies Łinston, znani z kampanii ”No to sru”.
Do kontynuacji działań skłoniła twórców kampanii duża popularność reklam z Ryśkiem i Łinstonem. W czerwcu spot był jednym z najchętniej oglądanych w serwisie YouTube. Miał ponad 300 tys. wyświetleń. Nowe przygody kota i psa są planowane w działaniach, które mają ruszyć po wakacjach. Na razie dział marketingu PTC rozwija kampanię w sieci. Udostępniono internautom aplikację na stronie Notosru.pl i w serwisie Fotka.pl, dzięki której mogą tworzyć własne komiksy z bohaterami kampanii. Planowane są kolejne działania w Fotka.pl i Naszej-Klasie.pl. Ich szczegóły zostaną ujawnione w przyszłym tygodniu.(MŁ, 24.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










