Letnia kampania ”Wróżki” i ”Werandy” w miejscowościach wypoczynkowych
24.07.2009, 08:44
Od początku sierpnia do końca tego miesiąca Wydawnictwo Te-Jot będzie promować miesięczniki ”Wróżka” i ”Weranda” na nośnikach reklamy zewnętrznej w miejscowościach wypoczynkowych.
Kampania prowadzona będzie na citylightach w 40 najpopularniejszych miejscowościach wypoczynkowych, przede wszystkim nad morzem, ale też na Mazurach (Mikołajki, Ruciane, Węgorzewo) i w górach ( Zakopane, Szczyrk, Szczawnica, Międzygórze, Krynica Górska, Duszniki). Kreacją i zakupem mediów zajęło się wydawnictwo we własnym zakresie. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Wróżki” od stycznia do kwietnia br. wyniosło 85 013 egz., a ”Werandy” w tym samym okresie – 24 086 egz. (Dane: ZKDP).(AW, 24.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










