Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łódź zapłaci za promocję w serialu obyczajowym

Urząd Miasta Łodzi w drodze przetargu szuka firmy, która zajmie się wypromowaniem Łodzi w obyczajowym serialu telewizyjnym.

Przedstawiciele urzędu chcą, by w serialu uwzględniono co najmniej 15 lokalizacji, a samo miasto pokazane było jako m.in.: kandydat do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016, miasto czterech kultur, miasto festiwali i zabytków. Serial ma być emitowany w telewizji o zasięgu ogólnopolskim i w godzinach największej oglądalności.

(DOK, 23.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.