Dwutygodnik "Viva!" po 99 groszy i w półmilionowym nakładzie
23.07.2009, 08:42
Dzisiaj dwutygodnik "Viva!" trafił do sprzedaży w promocyjnej cenie 99 groszy (zazwyczaj wydanie bez dodatków kosztuje 5,90 zł). Znacznie zwiększono nakład wydania bez gadżetu – do 500 tys. egz. (zwykle ok. 180 tys. egz.).
Dostępna jest też wersja z książką i filmem na DVD pt. ”Dobry rok” w cenie 19,89 zł (45 tys. egz.). - Niska cena obowiązuje tylko na jedno wydanie. Jest to pomysł wydawniczy związany z tym, że mamy atrakcyjną okładkę (Edyta Górniak z synem Allanem, sesja odbyła się na Mauritiusie – przyp. red.) - mówi Agnieszka Wicher, dyrektor promocji m.in. ”Vivy!”. Wydanie wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem, TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, Kino Polska), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Radio PiN), w punktach sprzedaży prasy (Relay, InMedio, Kolporter) oraz w prasie i Internecie. Kreację przygotowała agencja Fedisz & Raczkowska, a zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Vivy!” od stycznia do kwietnia br. wyniosło 185 095 egz. (dane ZKDP).(AW, 23.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










