Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwutygodnik "Viva!" po 99 groszy i w półmilionowym nakładzie

Dzisiaj dwutygodnik "Viva!" trafił do sprzedaży w promocyjnej cenie 99 groszy (zazwyczaj wydanie bez dodatków kosztuje 5,90 zł). Znacznie zwiększono nakład wydania bez gadżetu – do 500 tys. egz. (zwykle ok. 180 tys. egz.).

Dostępna jest też wersja z książką i filmem na DVD pt. ”Dobry rok” w cenie 19,89 zł (45 tys. egz.). - Niska cena obowiązuje tylko na jedno wydanie. Jest to pomysł wydawniczy związany z tym, że mamy atrakcyjną okładkę (Edyta Górniak z synem Allanem, sesja odbyła się na Mauritiusie – przyp. red.) - mówi Agnieszka Wicher, dyrektor promocji m.in. ”Vivy!”. Wydanie wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP, Polsat, TVN, TV 4, TVN Siedem, TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, Kino Polska), radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Radio PiN), w punktach sprzedaży prasy (Relay, InMedio, Kolporter) oraz w prasie i Internecie. Kreację przygotowała agencja Fedisz & Raczkowska, a zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Vivy!” od stycznia do kwietnia br. wyniosło 185 095 egz. (dane ZKDP).

(AW, 23.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.