Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

United PR - Agencją Public Relations Roku 2009 w Europie

Polska agencja United PR została wyróżniona tytułem Agencji Public Relations Roku w Europie w szóstej edycji międzynarodowego konkursu The International Business Awards.

W finale United PR konkurowała z trzema agencjami: Eulogy! i Trimedia Group z Londynu oraz Have PR & Kommunikation z Kopenhagi. Konkurs jest organizowany od 2003 roku przez środowisko biznesu, które przyznaje nagrody za osiągnięcia w różnych dziedzinach gospodarki. W skład kapituły przyznającej nagrody i wyróżnienia wchodzą m.in. amerykański miliarder Donald Trump (prezes The Trump Organization), Mike Foley (dyrektor zarządzający Bluetooth SIG Inc.), Anthony Robbins (znany amerykański trener i doradca m.in. Ronalda Reagana i Billa Clintona), Gary Hamel (znany na świecie ekspert od zarządzania). Oprócz tytułu Public Relations Agency of the Year in Europe United PR otrzymała dwa wyróżnienia w kategorii Kampania komunikacyjna roku w Europie: za działania wspierające launch Alior Banku i za projekt ”Wyprzedź raka”, pierwszą ogólnopolską kampanię zwiększenia świadomości raka jelita grubego. W tej samej kategorii wyróżniono także agencję Partner of Promotion - za kampanię ”COP 14 – Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy”. Natomiast główną nagrodę w kategorii Najlepsza identyfikacja korporacyjna/design otrzymała polska agencja reklamowa San Markos - za rebranding firmy doradczej Pentegy. Ponadto wyróżniono polski oddział firmy Bayer – w kategorii Najlepszy program CSR roku 2009 w Europie. Do tegorocznej edycji konkursu napłynęło ponad 1700 zgłoszeń z ponad 30 krajów. Nagrody przyznano w ponad 40 kategoriach. Zostaną wręczone laureatom 25 września na gali w Nowym Jorku.

(MŁ, 22.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.