United PR - Agencją Public Relations Roku 2009 w Europie
Polska agencja United PR została wyróżniona tytułem Agencji Public Relations Roku w Europie w szóstej edycji międzynarodowego konkursu The International Business Awards.
W finale United PR konkurowała z trzema agencjami: Eulogy! i Trimedia Group z Londynu oraz Have PR & Kommunikation z Kopenhagi. Konkurs jest organizowany od 2003 roku przez środowisko biznesu, które przyznaje nagrody za osiągnięcia w różnych dziedzinach gospodarki. W skład kapituły przyznającej nagrody i wyróżnienia wchodzą m.in. amerykański miliarder Donald Trump (prezes The Trump Organization), Mike Foley (dyrektor zarządzający Bluetooth SIG Inc.), Anthony Robbins (znany amerykański trener i doradca m.in. Ronalda Reagana i Billa Clintona), Gary Hamel (znany na świecie ekspert od zarządzania). Oprócz tytułu Public Relations Agency of the Year in Europe United PR otrzymała dwa wyróżnienia w kategorii Kampania komunikacyjna roku w Europie: za działania wspierające launch Alior Banku i za projekt ”Wyprzedź raka”, pierwszą ogólnopolską kampanię zwiększenia świadomości raka jelita grubego. W tej samej kategorii wyróżniono także agencję Partner of Promotion - za kampanię ”COP 14 – Zmień nawyki na dobre, zmień klimat na lepszy”. Natomiast główną nagrodę w kategorii Najlepsza identyfikacja korporacyjna/design otrzymała polska agencja reklamowa San Markos - za rebranding firmy doradczej Pentegy. Ponadto wyróżniono polski oddział firmy Bayer – w kategorii Najlepszy program CSR roku 2009 w Europie. Do tegorocznej edycji konkursu napłynęło ponad 1700 zgłoszeń z ponad 30 krajów. Nagrody przyznano w ponad 40 kategoriach. Zostaną wręczone laureatom 25 września na gali w Nowym Jorku.(MŁ, 22.07.2009)










