Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 21, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

G7 zdobyła budżet Nike

Agencja reklamowa G7 wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Nike na polskim rynku, zorganizowany przez Nike Poland.

Budżet Nike wraca do agencji po rocznej przerwie – ostatnio obsługiwała go Lowe GGK. Wcześniej G7 pracowała dla marki przez trzy lata. Obecnie współpraca będzie miała charakter długofalowy, jednak jej szczegółów nie ujawniono. W przetargu Nike startowało kilka agencji. W finalnym etapie G7 konkurowała z Saatchi & Saatchi.

(MŁ, 21.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.