Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 20, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hypermedia zdobyła budżet Honda Poland

Agencja Hypermedia zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową koncernu Honda Poland – ma odpowiadać za działania w Internecie.

Hypermedia w przetargu pokonała trzech konkurentów – ich nazw Honda Poland nie ujawnia. Koncern prowadzi jednocześnie przetarg na agencję interaktywną. Na krótkiej liście konkurują dwie agencje.

(DOK, 20.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.