Poznań promuje swój maraton wśród widzów Eurosportu
20.07.2009, 08:29
W piątek rozpoczęła się międzynarodowa kampania promocyjna jednej ze sportowych wizytówek Poznania – Poznań Maratonu.
30-sekundowy spot w trzech wersjach językowych zostanie wyemitowany w stacji Eurosport, a obejrzą go widzowie w 59 krajach – przede wszystkim w Europie, ale także na Bliskim Wschodzie i północnym wybrzeżu Afryki. Emisję spotów zamówiono m.in. podczas relacji z Tour de France, Mistrzostw Świata w Lekkiej Atletyce w Berlinie i Turnieju U.S. Open. Kampania o charakterze wizerunkowym i informacyjnym ma podnieść rozpoznawalność i wykreować za granicą atrakcyjny wizerunek największego maratonu ulicznego w Polsce – Poznań Maratonu. Za kreację akcji odpowiada agencja TBWA\, za planowanie i zakup mediów – Urząd Miasta Poznania. Jesienią w Eurosport będzie można zobaczyć kilkuminutowy program poświęcony sportowi w Poznaniu, wyprodukowany przez stację. Jubileuszowy, dziesiąty Poznań Maraton zaplanowano na 11 października.(DOK, 20.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










