Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 20, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poznań promuje swój maraton wśród widzów Eurosportu

W piątek rozpoczęła się międzynarodowa kampania promocyjna jednej ze sportowych wizytówek Poznania – Poznań Maratonu.

30-sekundowy spot w trzech wersjach językowych zostanie wyemitowany w stacji Eurosport, a obejrzą go widzowie w 59 krajach – przede wszystkim w Europie, ale także na Bliskim Wschodzie i północnym wybrzeżu Afryki. Emisję spotów zamówiono m.in. podczas relacji z Tour de France, Mistrzostw Świata w Lekkiej Atletyce w Berlinie i Turnieju U.S. Open. Kampania o charakterze wizerunkowym i informacyjnym ma podnieść rozpoznawalność i wykreować za granicą atrakcyjny wizerunek największego maratonu ulicznego w Polsce – Poznań Maratonu. Za kreację akcji odpowiada agencja TBWA\, za planowanie i zakup mediów – Urząd Miasta Poznania. Jesienią w Eurosport będzie można zobaczyć kilkuminutowy program poświęcony sportowi w Poznaniu, wyprodukowany przez stację. Jubileuszowy, dziesiąty Poznań Maraton zaplanowano na 11 października.

(DOK, 20.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.