Lista zgłoszeń na konkurs Effie 2009 zamknięta
125 zgłoszeń wpłynęło na tegoroczną, 10. edycję konkursu efektywności kampanii reklamowych Effie Awards.
Zgłoszeń jest o 27 mniej niż w ub.r. Agencje reklamowe i reklamodawcy nadesłali 73 kampanie, a domy medowie i media - 52. W pierwszej grupie najwięcej zgłoszeń przysłały: agencja DDB Warszawa (siedem, w tym jedno w teamie z Macroscope OMD i jedno z m.in. Tequila/Polska, RC2 i Starcomem), Brain (sześć) i Grey Worldwide Warszawa (pięć). W drugiej grupie najwięcej zgłoszeń nadesłały MediaCom Warszawa (11) i Starcom (siedem). Prace oceniać będzie 70-osobowe jury pod przewodnictwem Jarosława Świgulskiego, prezesa Mars Polska. Gala Effie 2009, podczas której ogłoszona zostanie lista zwycięzców, odbędzie się 26 października w warszawskiej Filharmonii Narodowej. Organizatorem konkursu jest komitet organizacyjny Effie powoływany co roku spośród dyrektorów zarządzających agencji i domów mediowych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.(DOK, 16.07.2009)










