Marka Sharp inauguruje działania reklamowe w Polsce
Euro RSCG Warsaw, Digital One, MPG Media Planning Group oraz Media Contacts przygotowały kampanię reklamową dla polskiego oddziału Sharp Electronics, producenta telewizorów i ekranów ciekłokrystalicznych LCD.
Kampania ”More to See – zobacz więcej” prowadzona jest równolegle w całej Europie. W Polsce realizowana jest po raz pierwszy. Pojawi się w telewizji (Hallmark, Planete, TVN 24, Ale Kino!, National Geographic), prasie branżowej oraz w portalach Onet.pl, Wirtualna Polska, gazeta.pl. Jej celem jest budowanie świadomości firmy Sharp jako jednego z wiodących producentów telewizorów i ekranów LCD. Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała polskie adaptacje spotu i layoutów. Kampanię interaktywną przygotowała agencja Digital One. Planowanie telewizji i prasy powierzono MPG Media Planning Group, a mediów internetowych – Media Contacts. Kampania jest wspierana działaniami public relations prowadzonymi przez agencję Sensors PR, która organizuje dla Sharp Electronics także tzw. Show Room – Consumer Electronics (salon pokazowy). Akcja marketingowa będzie trwać do końca roku.(JW, 12.09.2005)










