Casting do serialu internetowego elementem kampanii No-Spa
Sanofi – Aventis realizuje kampanię reklamową leku No-Spa, której głównym elementem jest casting do serialu internetowego ”Trzyjaciółki”.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki No-Spa. W ramach działań prowadzone są akcje banerowa i wiralowa z wykorzystaniem specjalnie przygotowanych spotów. Dodatkowo uruchomiono serwis No-spa.pl/casting. Ośmiu laureatów castingu we wrześniu weźmie udział w pierwszych zdjęciach do internetowego serialu ”Trzyjaciółki”. Organizatorzy przewidzieli również dla zwycięzców gaże pieniężne za udział w serialu. Kampania potrwa do 21 sierpnia. Emisja serialu ”Trzyjaciółki” przewidywana jest na jesień br. Koncepcją konkursu i kreacją materiałów wideo na potrzeby akcji zajął się Fenomem.pl, serwis castingowy przygotowała agencja reklamowa Publicis, a media zaplanował dział interaktywny Zed Digital (Zenith Optimedia Group).(MŁ, 14.07.2009)










