Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 14, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Casting do serialu internetowego elementem kampanii No-Spa

Sanofi – Aventis realizuje kampanię reklamową leku No-Spa, której głównym elementem jest casting do serialu internetowego ”Trzyjaciółki”.

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki No-Spa. W ramach działań prowadzone są akcje banerowa i wiralowa z wykorzystaniem specjalnie przygotowanych spotów. Dodatkowo uruchomiono serwis No-spa.pl/casting. Ośmiu laureatów castingu we wrześniu weźmie udział w pierwszych zdjęciach do internetowego serialu ”Trzyjaciółki”. Organizatorzy przewidzieli również dla zwycięzców gaże pieniężne za udział w serialu. Kampania potrwa do 21 sierpnia. Emisja serialu ”Trzyjaciółki” przewidywana jest na jesień br. Koncepcją konkursu i kreacją materiałów wideo na potrzeby akcji zajął się Fenomem.pl, serwis castingowy przygotowała agencja reklamowa Publicis, a media zaplanował dział interaktywny Zed Digital (Zenith Optimedia Group).

(MŁ, 14.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.