Radio PiN dokłada w letniej promocji 20 proc. spotów
13.07.2009, 08:10
W ramach letniej promocji biuro reklamy Radia PiN daje reklamodawcom 20 proc. liczby spotów ponad te, które kupili.
Oferta dotyczy kampanii zleconych nie wcześniej niż 1 lipca, które zakończą się do 31 sierpnia. Żeby skorzystać z 20 proc. darmowych spotów, trzeba wydać na reklamę w Radiu PiN co najmniej 3 tys. zł (kwota netto po udzielonych rabatach). Bezpłatne spoty klientów, którzy przeznaczyli na kampanię 3-5 tys. zł, będą emitowane w blokach reklamowych w godz. 7-23 w czasie trwania zakupionej kampanii. Przy wydatkach powyżej 5 tys. zł dodatkowe reklamy będą nadawane w godz. 7-18.(RUT, 13.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










