Kampania "No to sru" Heyah w wersji komiksowej
13.07.2009, 07:59
Fani najnowszej reklamy Heyah mogą tworzyć własne komiksowe wersje przygód kota Ryśka i psa Łinstona, bohaterów najnowszej kampanii.
Dział marketingu PTC Era, właściciela marki Heyah, przygotował w tym celu specjalną aplikację. Dostępna jest na stronie notosru.pl i bezpośrednio w serwisie Fotka.pl/heyah. Powstała w odpowiedzi na entuzjastyczne przyjęcie reklamy Heyah. Film spowodował lawinę komentarzy, otrzymał setki oznaczeń ”lubię to” od fanów Heyah w serwisie społecznościowym Facebook i zajął drugie miejsce wśród najchętniej oglądanych filmów w czerwcu w polskim serwisie YouTube - z wynikiem ponad 300 tys. obejrzeń. W serwisie Fotka.pl autorzy dziesięciu najpopularniejszych komiksów otrzymają koszulki z przygodami Ryśka i Łinstona. A osoba, która zaprosi do Klanu Heyah najwięcej znajomych, zyska miano Ambasadora Heyah i otrzyma telefon komórkowy. Pomysłodawczynią kampanii ”No to sru” jest agencja G7. Działania marketingu społecznościowego prowadzi agencja Interactive Solutions.(MŁ, 13.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










