Powstała agencja badawcza Oriaq, Zarębski prezesem
10.07.2009, 08:11
Bartłomiej Zarębski został prezesem agencji Oriaq, nowej firmy IQS and Quant Group.
Zarębski będzie odpowiadał za bieżące zarządzanie spółką specjalizującą się w badaniach nowych mediów – Internetu, telewizji cyfrowej, rozwiązań mobilnych. Przez ponad 10 lat związany był z Onet.pl, gdzie był m.in. dyrektorem e-commerce, dyrektorem produktu marketingowego, dyrektorem zarządzającym (wprowadził wtedy m.in. lokalizator internetowy Zumi.pl) i zasiadał w radzie programowej. Ostatnio był członkiem zarządu Grupy Stereo, w skład której wchodzą sklepy internetowe Bileteria.pl, Pstryk.pl i Stereo.pl. Powołanie agencji Oriaq wpisuje się w realizowaną od ub.r. strategię IQS and Quant Group, która chce być konkurencją dla scentralizowanych sieciowych firm badawczych.(DOK, 10.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










