Dwa nowe narzędzia w ofercie Ipsos Polska
09.07.2009, 08:13
Instytut badawczy Ipsos Polska wprowadził nowe narzędzia badawcze wspierające zarządzanie strategiami marek: MarketLandscape i BrandStretch.
MarketLandscape pomoże w poszukiwaniu nowych kierunków rozwoju marek i optymalizacji pozycjonowania marek. Ma to być alternatywa dla tradycyjnych badań typu U & A (badanie użytkowania i postaw). Klient otrzyma całościowy obraz rynku widziany oczami konsumentów. Produkty będą łączone w podgrupy (klastry), te zaś szczegółowo analizowane i opisane ze względu na ich wielkość, występujące w nich marki, czynniki wpływające na wybór marek, potrzeby konsumentów i stopień ich zaspokojenia oraz bodźce i bariery zakupu. BrandStretch to z kolei narzędzie wykorzystywane przy planowanym rozszerzaniu marki. Umożliwia zidentyfikowanie kategorii, w których produkt mógłby zaistnieć, zmierzenie ich potencjału i wskazanie tych atrybutów marki, które powinny być szczególnie wzmocnione przy jej rozszerzaniu z uwzględnieniem potrzeb konsumentów.(DOK, 09.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










