Edipresse Polska SA wydaje kolekcję książek i filmów dla dzieci
08.07.2009, 08:21
"Kultowe Animacje" to tytuł nowej książkowo-filmowej kolekcji wydawnictwa Edipresse Polska SA.
Seria liczy 20 części, z których każda składa się z książki i filmu animowanego na płycie DVD. Pierwszy tom pt. ”Epoka lodowcowa” zostanie dołączony do sierpniowego wydania miesięcznika ”Mamo, to ja” (od czwartku w kioskach). Dostępny też będzie w samodzielnej sprzedaży w promocyjnej cenie 9,98 zł. Kolejne tomy będzie można kupić wyłącznie w samodzielnej sprzedaży w cenie 29,87 zł. Druga część pt. ”Horton słyszy Ktosia” ukaże się 13 lipca, a trzecia pt. ”Epoka lodowcowa 2: Odwilż” – 30 lipca. Kolejne tomy będą do kupienia co dwa tygodnie. Kolekcję przygotował wydawca przy współpracy z Imperial CinePix Polska. Jej wprowadzeniu towarzyszy kampania reklamowa w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, radiu (Radio Zet, RMF FM), kinach (sieć Cinema City, Multikino oraz kina niezależne), w Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży prasy. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Mamo, to ja” od stycznia do kwietnia br. wyniosło 105 830 egz. (dane ZKDP).(AW, 08.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










