Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Saatchi & Saatchi przygotowała adaptację spotu Ariel Color & Style

Pod hasłem "Zachowaj piękno kolorów" koncern Procter & Gamble realizuje kampanię telewizyjną proszku Ariel Color & Style.

Celem działań jest zachęcenie konsumentów do wypróbowania proszku, który pomaga utrzymać kolor ubrań. Komunikacja skierowana jest do kobiet. Za przygotowanie adaptacji spotu w Saatchi & Saatchi Communications odpowiadają: Kamilla Komaiszko i Grzegorz Ścieszka (team kreatywny), Dominika Blachnicka (strategia), Kamila Górska-Pięta i Iza Ogórek (client service). Film reklamowy emitowany będzie przez cały lipiec w telewizjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa.

(MŁ, 08.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.