Saatchi & Saatchi przygotowała adaptację spotu Ariel Color & Style
08.07.2009, 08:19
Pod hasłem "Zachowaj piękno kolorów" koncern Procter & Gamble realizuje kampanię telewizyjną proszku Ariel Color & Style.
Celem działań jest zachęcenie konsumentów do wypróbowania proszku, który pomaga utrzymać kolor ubrań. Komunikacja skierowana jest do kobiet. Za przygotowanie adaptacji spotu w Saatchi & Saatchi Communications odpowiadają: Kamilla Komaiszko i Grzegorz Ścieszka (team kreatywny), Dominika Blachnicka (strategia), Kamila Górska-Pięta i Iza Ogórek (client service). Film reklamowy emitowany będzie przez cały lipiec w telewizjach ogólnopolskich oraz w kanałach tematycznych. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaCom Warszawa.(MŁ, 08.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










