Powstał serwis społecznościowy dla fanów marek premium
07.07.2009, 08:03
Rozpoczął działalność serwis Think Luxury – portal społecznościowy dla fanów luksusowych marek.
Think Luxury (Tlux.pl) to serwis agregujący informacje o polskim rynku premium. W specjalnych katalogach zgromadzono opisy i zdjęcia luksusowych produktów dostępnych w polskich sklepach: ubrań, kosmetyków, biżuterii, zegarków, sprzętu elektronicznego, samochodów, motorów, mebli, a nawet produktów spożywczych. Użytkownik może wyszukiwać je według kategorii lub marek; ma też możliwość znalezienia sklepów, w których wybrany towar jest sprzedawany. W katalogu ujęto również usługi premium: wycieczki, zabiegi spa, szkolenia menedżerskie. Serwis ma też charakter społecznościowy. Zalogowani internauci otrzymują narzędzie tworzenia kolekcji produktów; mogą budować zestawy posiadanych, polecanych czy wymarzonych rzeczy. Mają także możliwość wzajemnego komentowania. Wokół marek mogą powstawać fankluby, których uczestnicy na bieżąco komentują rynkowe nowości danego producenta. Redakcja Think Luxury codziennie dostarcza internautom informacji o produktach i usługach premium: publikowane są newsy, porady ekspertów, rankingi, porównania.(KRZ, 07.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










