Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 07, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jest już agencja PR dla Orlenu

Agencja Lighthouse zwyciężyła w przetargu na agencję PR koncernu PKN Orlen SA.

Na krótkiej liście konkurowała z dwiema agencjami – firma nie ujawnia ich nazw. Łącznie na zaproszenie reklamodawcy odpowiedziało 11 firm (wysłano je do 14). Lighthouse ma odpowiadać za działania public relations, media relations i komunikację wewnętrzną. PKN Orlen wybiera także agencję reklamową i domy mediowe. W obu przetargach są już krótkie listy.

(DOK, 07.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.