Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda wprowadza pakiety reklamowe na jesień i zimę

Od numerów wrześniowych br. do numerów styczniowych 2010 roku będzie można skorzystać z oferty pakietowej przygotowanej w ośmiu wariantach przez dział reklamy Burda Media Polska.

Każdy z wariantów obejmuje co najmniej dwa tytuły Burdy. W każdym z nich reklamodawca otrzymuje po jednej emisji reklamy w każdym czasopiśmie objętym pakietem, na prawej stronie. Pakiety dotyczą jednego produktu w ramach jednej kampanii. Pakiet Liderów dwóch obejmuje reklamy w ”Dobrych Radach” i ”Przyślij przepis”, a kosztuje 39,9 tys. zł (wszystkie ceny netto). Pakiet Zdrowie i uroda – ”Dobre Rady”, ”Samo Zdrowie” i ”Burda” (23,5 tys. zł), Praktyczna i luksusowa 1 – ”Dobre Rady”, ”Burda” i ”InStyle” (31,9 tys. zł), Praktyczna i luksusowa 2 – ”Dobre Rady” i ”InStyle” (29,9 tys. zł) oraz Wielka uczta – ”Dobre rady”, ”Sól i Pieprz” oraz ”Przyślij przepis” (42,9 tys. zł).

(KRZ, 02.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.