Burda wprowadza pakiety reklamowe na jesień i zimę
02.07.2009, 08:26
Od numerów wrześniowych br. do numerów styczniowych 2010 roku będzie można skorzystać z oferty pakietowej przygotowanej w ośmiu wariantach przez dział reklamy Burda Media Polska.
Każdy z wariantów obejmuje co najmniej dwa tytuły Burdy. W każdym z nich reklamodawca otrzymuje po jednej emisji reklamy w każdym czasopiśmie objętym pakietem, na prawej stronie. Pakiety dotyczą jednego produktu w ramach jednej kampanii. Pakiet Liderów dwóch obejmuje reklamy w ”Dobrych Radach” i ”Przyślij przepis”, a kosztuje 39,9 tys. zł (wszystkie ceny netto). Pakiet Zdrowie i uroda – ”Dobre Rady”, ”Samo Zdrowie” i ”Burda” (23,5 tys. zł), Praktyczna i luksusowa 1 – ”Dobre Rady”, ”Burda” i ”InStyle” (31,9 tys. zł), Praktyczna i luksusowa 2 – ”Dobre Rady” i ”InStyle” (29,9 tys. zł) oraz Wielka uczta – ”Dobre rady”, ”Sól i Pieprz” oraz ”Przyślij przepis” (42,9 tys. zł).(KRZ, 02.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










