Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tequila\Polska ma budować wizerunek Peroni w Internecie

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila\Polska odpowiada za przygotowanie polskiej odsłony kampanii wizerunkowej piwa Peroni (Kompania Piwowarska).

W pierwszej fazie działań kampania prowadzona będzie na stronach WWW i odwoływać się ma do symbolu marki - błękitnej wstęgi. Agencji powierzono przygotowanie trójwymiarowych, animowanych banerów. Nie ujawniono, jakie działania przewidziano w kolejnych etapach trwania kampanii.

(DOK, 02.07.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.