Redd’s namawia do kreatywności
01.07.2009, 10:45
Dzisiaj zaczyna się promocja i nagłaśniająca ją kampania marki Redd’s (Kompania Piwowarska SA).
Promocja pt. ”Kreacja Redd’s” polega na tym, że konsumentki po wejściu na stronę Kreacjeredds.pl za pomocą specjalnego narzędzia mogą stworzyć własne projekty (obrazek lub grafikę) pokazujące, jak wygląda według nich świat Redd’s. Najlepsze projekty co tydzień są nagradzane lampami zaprojektowanymi przez designerkę Dorotę Koziarę, sukienkami tunikami autorstwa projektantki mody Olgi Nieścier i obrazami wykonanymi przez Olkę Osadzińską. Jury, składające się z artystek, wybierze trzech laureatów, którzy we wrześniu br. wyjadą do Mediolanu. Wraz z rozpoczęciem promocji na rynek trafi limitowana seria puszek Redd’s, które zmienią wygląd i nazwy. Zieloną puszkę ”Kaleidoscope” stworzyła Dorota Koziara, puszkę ”Malindala” Olga Nieścier, a cytrynową ”Lemongirl” Olka Osadzińska. Spot wspierający promocję i informujący o nowych puszkach przygotowała agencja Fat Baby. Kampania obejmuje także Internet oraz działania media relations w mediach lifestylowych, kobiecych i opiniotwórczych. Strategię działań PR przygotowała agencja Q&A Consulting, za działania w Internecie odpowiada OS3 multimedia. Mechanizm promocji i BTL stworzyła agencja VA. Media zaplanował i kupił Starcom.(MAZ, 01.07.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










