"Playboy" łączy wydania w wakacje
30.06.2009, 08:22
Po raz pierwszy w historii polskiej edycji miesięcznika "Playboy" (Marquard Media Polska) ukazał się połączony numer wakacyjny.
Czy połączenie numerów to efekt oszczędności? – Jest to dwusetne wydanie magazynu. Ze względu na jubileusz chcieliśmy, żeby numer miał większą niż zwykle objętość. Udało się to dzięki połączeniu numerów wakacyjnych – tłumaczy Marcin Meller, redaktor naczelny ”Playboya”. Do podwójnego, lipcowo-sierpniowego miesięcznika dołączono 55 kart do gry z dwoma zestawami zdjęć polskich Playmate. Karty dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych: czerwonej i szarej. Dodano je do całego nakładu (100 tys. egz.). Podniosły cenę miesięcznika o 3 zł, do 12, 99 zł. Wakacyjny numer pisma ma ok. 200 stron, o 70 więcej niż zazwyczaj. Wydanie wspiera kampania promocyjna w radiu (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio Eska, Radio Zet, Antyradio, Chilli Zet, Radio PiN), Internecie (m.in. Interia.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl) i prasie (”Auto Świat”). Kampanię przygotował dział marketingu wydawnictwa. Średnie rozpowszechnianie płatne razem ”Playboya” od stycznia do marca br. wyniosło 65 691 egz. (Dane: ZKDP).(AW, 30.06.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










