Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Arc Warszawa łączy się z agencjami z Grupy Leo Burnett

Agencja interaktywna Arc Warszawa, działająca w ramach Grupy Leo Burnett, przestaje być samodzielną strukturą. Jej zespół zostaje połączony z agencjami Leo Burnett i G7, wchodzącymi w skład grupy.

- Decyzja ta wynika z rosnącej roli komunikacji interaktywnej. Coraz częściej działania interaktywne stanowią część całościowej komunikacji przygotowywanej przez agencję. Dlatego zdecydowaliśmy się na włączenie zespołów interaktywnych do agencji reklamowych – wyjaśnia Marcin Barcz, dyrektor zarządzający Leo Burnett. W wyniku zmian Leo Burnett, która pracuje kreatywnie dla takich klientów, jak Procter & Gamble, Fiat i PZU, przejmie także ich obsługę interaktywną (i odpowiedzialnych za nią pracowników likwidowanej agencji), natomiast zespół Arc pracujący dla Ery Biznes (PTC), która jest stałym klientem G7, przejdzie do tej agencji. W związku ze zmianami zlikwidowano stanowiska dyrektora zarządzającego Arc Warszawa, które zajmował Tomasz Kłaczkow, i dyrektora strategii, które piastowała Magdalena Mazurkiewicz. Z zespołu Arc, liczącego 20 osób, odchodzi jeszcze dwóch pracowników.

(MAZ, 30.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.