Indykpol przekonuje do kabanosa
Kampanią produktową ”Kabanos Jedynak – Jedyna taka przekąska!” Indykpol promuje nowy produkt.
Kabanos sprzedawany jest pojedynczo i pakowany tak, by można go było przechowywać poza lodówką. Firma pozycjonuje produkt jako alternatywę dla słodkich i słonych przekąsek węglowodanowych. Kampania skierowana jest głównie do mężczyzn. Składają się na nią: spot reklamowy w TVP, Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, TVP 4 i w kanałach tematycznych, głównie sportowych, reklama radiowa, działania w Internecie, materiały POS, promocje sprzedaży, działania PR. Reklama w telewizji będzie emitowana do 12 lipca, pozostałe działania będą kontynuowane do końca roku. Firma przygotowała kampanię we współpracy z Chrisem Bartle, reżyserem dwukrotnie nagrodzonym na festiwalu reklamowym w Cannes. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia Group.(MŁ, 30.06.2009)










