Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Cannes wręczono Grand Prix w kategoriach Prasa, Cyber i Design

Grand Prix tegorocznego, 56. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes w kategorii Prasa, Cyber i Design zdobyły agencje z Francji, Australii, Wielkiej Brytanii, USA i Hongkongu.

Grand Prix w kategorii Prasa trafiło do Fred & Farid z Paryża za kampanię dla marki Wrangler.
W sumie w kategorii, w której oceniano reklamę drukowaną, przyznano 11 Złotych, 23 Srebrne i 36 Brązowych Lwów. Trzy Grand Prix w kategorii Cyber przyznano kolejno: australijskiej agencji CumminsNitro Brisbane, która przygotowała interaktywną część kampanii ”Najlepsza praca na świecie”; agencji AKQA Londyn za projekt ”Eco: Drive” dla Fiata; agencji 42 Entertainment z USA za projekt marketingu wirusowego promującego film ”The Dark Knight” (w Polsce znany pod tytułem ”Mroczny rycerz”) dla Warner Bross.
W sumie w kategorii przyznano 15 Złotych, 29 Srebrnych i 33 Brązowe Lwy. Natomiast Design Grand Prix zdobyła agencja McCann Worldgroup Causeway Bay z Hongkongu za pomysł na przygotowanie plakatów promujących Ligę Koszykówki Nike. W tej kategorii przyznano 22 złote, 22 srebrne i 38 brązowych statuetek. Agencją Interaktywną Roku została Goodby, Silverstein & Partners San Francisco z USA. Ponadto zwycięzcami Young Lions Print zostali Portugalczycy - Clara Tehrani i Nuno Teixeira z agencji Draftfcb, a w Young Lions Cyber zwyciężyli Włosi - Antonio di Battista z Saatchi & Saatchi i Massimiliano Bibbo z Leo Burnett. Dziś poznamy nominowanych w kategoriach Film i Titanium and Integrated. Finałowa gala festiwalu, podczas, której zostaną wręczone nagrody w tych kategoriach, odbędzie się w sobotę.

(MŁ, 26.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.