Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 25, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Legendy Kina: Clint Eastwood" to nowa kolekcja Edipresse

Dziś na rynku zadebiutuje kolekcja wydawnictwa Edipresse Polska "Legendy Kina: Clint Eastwood" opracowana przy współpracy z Galapagos Films (dystrybutor Warner Home Video w Polsce).

Kolekcja obejmuje 20 filmów w reżyserii lub z udziałem Clinta Eastwooda. Pierwszy z kolekcji, nagrodzony Oscarem western ”Bez przebaczenia”, będzie sprzedawany wraz z tygodnikiem ”Przekrój” i dwutygodnikiem ”Viva!”. Kolejne filmy (m.in. ”Brudny Harry”, ”Tylko dla orłów”, ”Rzeka tajemnic”) będą do nabycia co dwa tygodnie z ”Przekrojem”. Tygodnik z filmem ma kosztować 19,98 zł. Będzie można też kupić wydanie bez dodatku w niezmienionej cenie 4,95 zł. Wprowadzeniu kolekcji towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, radiu (m.in.: RMF FM, Radio Zet, Radio Eska Rock, Program III Polskiego Radia) i Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska). Uzupełnieniem działań mają być reklamy na nośnikach zewnętrznych, w tym w środkach komunikacji miejskiej, punktach sprzedaży i tytułach własnych Edipresse. Średnie rozpowszechnianie płatne razem w pierwszym kwartale br. tygodnika ”Przekrój” wyniosło 52 681 egz. (dane ZKDP).

(DOK, 25.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.