Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 25, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Iberia Motor Company nie będzie szukać agencji reklamowej na stałe

Koncern Iberia Motor Company zdecydował, że w tym roku będzie współpracował z agencjami reklamowymi tylko na zasadzie projektowej.

Decyzja koncernu – podyktowana cięciami w wydatkach reklamowych – oznacza, że w tym roku nie zostanie wznowiony przetarg na agencję reklamową do stałej obsługi. Iberia Motor Company kreację i realizację kolejnych kampanii ma zlecać tylko na zasadzie projektowej. Niewykluczone, że koncern nie będzie prowadził nawet konkursów ofert. Przypomnijmy, że Iberia Motor Company od października ub.r. szukała agencji do obsługi reklamowej dla marki Seat. W lutym koncern podjął decyzję o anulowaniu dotychczasowego postępowania, bo liczba agencji, które przeszły do finału, okazała się zbyt mała. Początkowo Iberia Motor Company zaprosiła do niego 16 firm, ale po kilku tygodniach część z nich wycofała się. Agencje uznały, że zaproszenie do przetargu aż 16 firm nie jest zgodne z zasadami przetargowymi opracowanymi przez Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

(DOK, 25.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.