Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Druga nominacja dla Change Integrated w Cannes

Grupa Change Integrated została wybrana na short listę w kategorii Design podczas tegorocznego 56. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes.

To druga nominacja dla Change za kampanię ”Pomnik Onowałowa” promującą preparat na kaca SpecTab Jelfy SA. Wczoraj ta sama praca znalazła się na short liście w kategorii Media. Dzisiaj w kategorii Design grupa Change otrzymała nominację za projekt pomnika rosyjskiego naukowca, który rok temu promował preparat na kaca w centrum Warszawy. Wczoraj nominacje otrzymały także McCann Erickson – w kategorii Outdoor za kampanię ”Brud” dla Greenpeace Polska oraz Scholz & Friends – w kategorii Radio za spot przygotowany dla Mercedesa klasy S. Zwycięzców w kategoriach Media, Outdoor i Radio poznamy podczas dzisiejszej gali, a w kategorii Design – podczas jutrzejszej.
Zobacz też: Onowałow, fikcyjny radziecki naukowiec, pomaga Jelfie wypromować specyfik na kaca

(MŁ, 23.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.