Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euro RSCG Sensors zdobyła budżet PR Polskiej Grupy Energetycznej

Polska Grupa Energetyczna SA wybrała w przetargu do współpracy agencję Euro RSCG Sensors.

PGE wybierała pośród dziesięciu agencji public relations. Euro RSCG Sensors będzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacji i programu PR, doradztwo w razie sytuacji kryzysowej. Agencja zajmie się też budowaniem relacji z mediami i komunikacją wewnętrzną.

(MAZ, 23.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.