”Letnia sensacja” kampanią hoteli Grupy Orbis
”Letnia sensacja. 150 000 pokoi w gorących cenach” - pod takim hasłem rozpoczęła się kapania Grupy Hotelowej Orbis. To pierwsza akcja na taką skalę w branży hotelowej w Polsce.
Głównym celem kampanii jest wypromowanie strony internetowej Accorhotels.com, która od kilku miesięcy działa w polskiej wersji językowej, i niższych cen za wynajem pokoju – między 26 a 29 czerwca będzie można je zarezerwować już od 79 zł. 15-sekundowe spoty radiowe będą emitowane w RMF FM, RMF Classic, Programie III Polskiego Radia i Tok FM. Kampania internetowa obejmie m.in.Onet.pl, Wirtualną Polskę, Interia.pl, Gazeta.pl i komunikator Gadu-Gadu. Zaplanowano też działania BTL w hotelach. Kreację na polski rynek zaadaptowała agencja imedia PR, która jest odpowiedzialna również za wsparcie z zakresu public relations. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.(DOK, 23.06.2009)










