Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 23, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Letnia sensacja” kampanią hoteli Grupy Orbis

”Letnia sensacja. 150 000 pokoi w gorących cenach” - pod takim hasłem rozpoczęła się kapania Grupy Hotelowej Orbis. To pierwsza akcja na taką skalę w branży hotelowej w Polsce.

Głównym celem kampanii jest wypromowanie strony internetowej Accorhotels.com, która od kilku miesięcy działa w polskiej wersji językowej, i niższych cen za wynajem pokoju – między 26 a 29 czerwca będzie można je zarezerwować już od 79 zł. 15-sekundowe spoty radiowe będą emitowane w RMF FM, RMF Classic, Programie III Polskiego Radia i Tok FM. Kampania internetowa obejmie m.in.Onet.pl, Wirtualną Polskę, Interia.pl, Gazeta.pl i komunikator Gadu-Gadu. Zaplanowano też działania BTL w hotelach. Kreację na polski rynek zaadaptowała agencja imedia PR, która jest odpowiedzialna również za wsparcie z zakresu public relations. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

(DOK, 23.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.