Piotr Bieńko pokieruje Mediasense
22.06.2009, 08:12
Piotr Bieńko, commercial director w Universal McCann, będzie od lipca zarządzał domem mediowym Mediasense.
Jest to nowa firma na rynku, która będzie planować i kupować reklamę w tradycyjnych mediach – w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Wspólnie z agencją mediów interaktywnych Codemedia (założył ją pod koniec ub.r. Sławomir Kornicki, który pracował wraz z Bieńką w MPG) utworzą grupę komunikacyjną. Obie firmy zaoferują klientom zintegrowane strategie komunikacyjne i sprzedażowe oparte na reklamie w telewizji i Internecie. W obu inwestorem strategicznym jest Grupa Adv.pl SA. Bieńko przez ostatni rok koordynował zakup mediów i negocjacje w Universal McCann. Wcześniej pracował w domu mediowym MPG, w którym łączył funkcje tv directora i group accout directora.(MŁ, 22.06.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










