Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tequila/Polska zdobyła roczny budżet Kompanii Piwowarskiej

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila/Polska podpisała umowy na roczną kompleksową obsługę czterech marek z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Są to marki: Tyskie, Żubr, Lech Pils i Peroni. W ramach umów agencja odpowiada za kompleksową obsługę tych marek, w tym m.in. kreację, strategię, produkcję materiałów reklamowych, akcje promocyjne i sprzedażowe oraz eventy. Do tej pory Tequila/Polska współpracowała z Kompanią Piwowarską na zasadzie projektowej.

(DOK, 19.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.