Lech sponsoruje Przystanek Woodstock
Marka piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska SA) została sponsorem jubileuszowego 15. festiwalu muzycznego Przystanek Woodstock.
Kompania Piwowarska za pomocą marki Tyskie sponsorowała Woodstock od 1997 roku. – Nigdy jednak nie komunikowaliśmy tego faktu na szeroką skalę. W tym roku zmieniliśmy strategię – wyjaśnia Tomasz Kanton, brand PR manager Kompanii Piwowarskiej. Przede wszystkim Tyskie zastąpiono Lechem, bo - jak przyznaje Kanton - marka ta bardziej pasuje do młodych ludzi przyjeżdżających na festiwal i współgra z wizerunkiem tej imprezy muzycznej. Fakt sponsorowania jej przez Lecha jest komunikowany na 1,5 tys. billboardów w całej Polsce. Na festiwalu pojawi się limitowana edycja puszki tego piwa z nadrukowanym zdjęciem z koncertu rockowego. Przystanek Woodstock odbywać się będzie od 31 lipca do 2 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą.(MAZ, 18.06.2009)










