Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech sponsoruje Przystanek Woodstock

Marka piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska SA) została sponsorem jubileuszowego 15. festiwalu muzycznego Przystanek Woodstock.

Kompania Piwowarska za pomocą marki Tyskie sponsorowała Woodstock od 1997 roku. – Nigdy jednak nie komunikowaliśmy tego faktu na szeroką skalę. W tym roku zmieniliśmy strategię – wyjaśnia Tomasz Kanton, brand PR manager Kompanii Piwowarskiej. Przede wszystkim Tyskie zastąpiono Lechem, bo - jak przyznaje Kanton - marka ta bardziej pasuje do młodych ludzi przyjeżdżających na festiwal i współgra z wizerunkiem tej imprezy muzycznej. Fakt sponsorowania jej przez Lecha jest komunikowany na 1,5 tys. billboardów w całej Polsce. Na festiwalu pojawi się limitowana edycja puszki tego piwa z nadrukowanym zdjęciem z koncertu rockowego. Przystanek Woodstock odbywać się będzie od 31 lipca do 2 sierpnia w Kostrzynie nad Odrą.

(MAZ, 18.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.