Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 18, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radosław Baran szefem pionu klientów kluczowych Interia.pl

Do zespołu działu handlowego portalu Interia.pl dołączył Radosław Baran jako dyrektor pionu klientów kluczowych. Zajmie miejsce Dariusza Pietrzykowskiego, który zostanie jego zastępcą.

W ten sposób portal chce wzmocnić cały pion klientów kluczowych. Do obowiązków Barana należy współpraca z największymi klientami i domami mediowymi, a Pietrzykowskiego – obsługa reklamodawców i prowadzenie dla nich ofert niestandardowych. Radosław Baran od początku kariery zawodowej związany był z Agorą SA, gdzie 10 lat temu rozpoczynał pracę w dziale zewnętrznych biur ogłoszeń ”Gazety Wyborczej”. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję agency group head w portalu Gazeta.pl.

(KRZ, 18.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.