Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 16, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU promuje OFE wśród młodych klientów

Agencja Leo Burnett i dom mediowy Starlink przygotowały dla PZU kampanię Otwartych Funduszy Emerytalnych.

Celem kilkutygodniowej akcji ”Starter w przyszłość” jest przypomnienie osobom zaczynającym pierwszą pracę o obowiązku wybrania OFE w ramach drugiego filaru ubezpieczeń emerytalnych oraz poinformowanie o ofercie PZU. W ramach działań emitowane są spoty w radiu i telewizji. Filmy reklamowe pokazywane są też w kinach sieci Multikino i New Age. Dodatkowym wsparciem jest akcja rozdawania materiałów informacyjnych przy kasach kin osobom do 30. roku życia. Materiały będą też dystrybuowane w salonikach Kolportera i Empiku. Dodatkowo zaplanowano: reklamę na citylightach przy przystankach autobusowych w ośmiu miastach i na stacjach warszawskiego metra oraz ich okolicach, w autobusach miejskich, a także inne, niestandardowe działania, m.in. naklejki na lustrach w łazienkach w kinach, klubach i pubach. Uzupełnieniem kampanii jest reklama w prasie adresowanej do młodych czytelników i działania w Internecie, które przygotowała agencja D1.

(MŁ, 16.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.