Magazyny luksusowe dla kobiet utrzymują nakłady
10.06.2009, 08:25
W pierwszym kwartale br. w grupie miesięczników luksusowych dla kobiet największy wzrost średniego rozpowszechniania płatnego razem zanotowało ”Zwierciadło”. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że sprzedaż poprawiły też ”Twój Styl”, ”Glamour”, ”Elle” i ”Uroda” oraz shoppingowe ”Avanti”.
Liderem segmentu pozostaje ”Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem 238 141 egz. (wzrost o 2,8 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.). Kolejne są: ”Joy” (Marquard Media Polska) – 171 145 egz. (spadek o 14,2 proc.), ”Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) – 134 877 egz. (spadek o 4,9 proc.), ”Glamour” (G+J Polska) – 123 216 egz. (wzrost o 14,6 proc.), ”Pani” (Wydawnictwo Bauer) – 112 792 egz. (spadek o 2,7 proc.), ”Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) – 97 806 egz. (wzrost o 38,8 proc.), ”Elle” (Burda Media Polska) – 79 401 egz. (wzrost o 5,3 proc.), ”In Style” (Burda Media Polska) – 77 160 egz. (tytuł zadebiutował w marcu ub.r.) i ”Uroda” (Edipresse Polska SA) – 72 932 egz. (wzrost o 8 proc.). Rozpowszechnianie płatne razem shoppingowego miesięcznika ”Avanti” (Agora SA) wyniosło 165 727 egz. (wzrost o 1,5 proc.), a ”Hot Moda & Shopping” (Edipresse Polska SA) – 88 391 egz. (spadek o 18,1 proc. – w tym i ubiegłym roku w pierwszym kwartale ukazały się tylko po dwa numery: styczniowo-lutowy i marcowy).(GK, 10.06.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










