Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 09, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Peugeot wprowadza model 3008

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw adaptowała kampanię ATL i przygotowała działania ambientowe wprowadzające na rynek model Peugeot 3008.

Kampania ATL, która jest adaptacją międzynarodowej kreacji, podkreśla nowatorskie rozwiązania technologiczne zastosowane w samochodzie. Mają one m.in. zwiększyć przyczepność samochodu w trakcie jazdy po błocie i śniegu. Wprowadzeniu modelu Peugeot 3008 towarzyszą działania ambientowe, m.in. do wyselekcjonowanej bazy klientów wysłano niestandardowy mailing z zaproszeniami na dni otwarte w salonach Peugeota. Media zaplanował Initiative Warszawa.

(MAZ, 09.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.