Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jarosław Szubrycht wrócił po siedmiu latach do portalu Interia.pl

Jarosław Szubrycht, do niedawna content manager w MySpace Polska, został brand managerem w portalu Interia.pl.

Szubrycht będzie odpowiadać m.in. za rozwój serwisów muzycznych, opracowanie i realizację strategii działań promocyjnych i marketingowych oraz kontakty z partnerami zewnętrznymi. Jednocześnie będzie publikować swoje teksty w serwisie Muzyka portalu Interia.pl. Szubrycht nadal będzie współpracował z tygodnikiem ”Przekrój” (Edipresse Polska). Był on już związany z portalem Interia.pl w latach 1992–2002.

(KOZ, 08.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.