Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 08, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania reklamowa konkursu sieci Złote Przeboje

Rozpoczęła się kampania reklamowa konkursu ”Wygraj podróż życia” sieci Złote Przeboje (Agora SA).

Kampania obejmuje Internet i outdoor, w tym nośniki cityinfotv w warszawskim metrze. Kreację przygotowała Agencja Blue Angels, media kupiła Grupa Radiowa Agory we własnym zakresie. W ramach konkursu ”Wygraj podróż życia w Radiu Złote Przeboje” codziennie na antenie podawana będzie jedna data. Słuchacz obchodzący tego dnia urodziny, który jako pierwszy dodzwoni się do stacji, wygra podróż do wybranego miejsca.

(KRZ, 08.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.