Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy zarząd Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce

Walne zgromadzenie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce wybrało nowy sześcioosobowy zarząd.

Tworzą go dyrektor biura reklamy TVP Zbigniew Badziak, dyrektor zarządzająca Scholz & Friends Warszawa Barbara Berkan, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej Lech Kaczoń, prezes Communication Unlimited Paweł Kowalewski, założyciel Change Integrated Jacek Olechowski, dyrektor mediów na Europę Środkowo-Wschodnią w Unilever Aleksander Śmigielski.

(MŁ, 05.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.