At Media z pierwszymi regionalnymi przedstawicielami handlowymi
04.06.2009, 08:05
Dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media uruchomił projekt sprzedaży regionalnej.
Jak podano w komunikacie, jego celem jest ”przygotowanie oferty reklamowej dla klientów w całej Polsce oraz budowanie świadomości marki At Media w regionach”. Projektem kieruje jako regional sales manager Remigiusz Barczyński. Przez ostatnie dwa i pół roku pracował w biurze reklamy TVN-u jako menedżer sprzedaży zespołów promocji regionów. W At Media podlegać mu mają regionalni przedstawiciele handlowi. Na razie będą oni we Wrocławiu i w Poznaniu. Pracę rozpoczną w poniedziałek. Barczyński nie ujawnia, w których miastach i kiedy zostaną zatrudnieni kolejni przedstawiciele regionalni. Do zespołu At Media dołączył Piotr Jaremek (ostatnio sales manager w telewizji Puls). Trafił na stanowisko sales executive. Jest odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi. At Media odpowiada za zakup czasu reklamowego w 46 kanałach tematycznych.(KOZ, 04.06.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










