Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 02, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek Polska" udostępnił serwis mobilny

Wczoraj na stronie Lajt.newsweek.pl uruchomiono mobilną wersję serwisu internetowego Newsweek.pl. Jest to pierwszy taki serwis na komórki uruchomiony przez wydawcę tygodnika opinii.

Projekt przygotował tygodnik ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska) we współpracy z producentem telefonów komórkowych, firmą Samsung. Dostęp do Lajt.newsweek.pl mają wszyscy użytkownicy telefonów komórkowych z dostępem do Internetu. Obecnie znajdują się w nim codziennie aktualizowane informacje w sześciu głównych działach: Polska, Świat, Biznes, Kultura, Społeczeństwo i Nauka. Posiadacze dotykowych telefonów komórkowych firmy Samsung mają bezpośredni dostęp do mobilnego serwisu poprzez widget, czyli miniaplikację uruchamiającą w telefonie komórkowym wybrane funkcje lub treści online. Widget bezpłatnie mogą pobrać na razie użytkownicy kilku modeli telefonów Samsung (Omnia, F480, Pixon, Avila i Ultra Touch). W kolejnych dotykowych modelach widget będzie domyślnie zainstalowany przez producenta. ”Newsweek Polska” i Samsung Mobile planują wprowadzenie nowych widgetów, niezwiązanych z serwisem Lajt.newsweek.pl, oraz rozszerzenie treści serwisu o kolejne kategorie tematyczne. – Do końca roku chcemy uruchomić kilkanaście widgetów. W ciągu miesiąca w serwisie Lajt.newsweek.pl powinna się natomiast pojawić nowa kategoria Sport – mówi Tomasz Sofuł, zastępca dyrektora marketingu tygodnika ”Newsweek Polska” i miesięcznika ”Forbes”. Uruchomienie serwisu Lajt.newsweek.pl wspiera kampania autopromocyjna w tytułach własnych wydawcy. Kreację przygotowała agencja BBDO Warszawa.

(AW, 02.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.