Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 01, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZL z budżetem Green – Up

Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i kreacji napoju Green – Up (Herbapol Lublin).

Green – Up to nowy produkt Herbapolu Lublin, wprowadzany właśnie na rynek. Jest to napój energetyczny, w którym źródłem kofeiny jest ekstrakt z guarany. Grupą docelową Green – Up są osoby, które dotąd nie korzystały z tego typu napojów. Ma on być dostępny w sklepach spożywczych i na stacjach benzynowych. W czerwcu ma ruszyć strona internetowa Green-up.com.pl.

(MAZ, 01.06.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.