Nike promuje imprezę sportową Run Warsaw
07.09.2005, 11:28
W Warszawie i na terenie woj. mazowieckiego rozpoczęła się kampania promująca zaplanowaną na 2 października imprezę Run Warsaw, firmowaną przez producenta sprzętu sportowego Nike.
Jest to bieg po ulicach Warszawy na dystansie 5 km, w którym mogą wziąć udział zarówno sportowcy, jak i amatorzy. Organizatorem imprezy została firma Nike. Jej założyciele, Phil Knight i Bill Bowerman, profesjonalnie zajmowali się tą dyscypliną (Knight startował na średnich dystansach, Bowerman był jego trenerem). Kampania Run Warsaw potrwa do końca września. Obejmuje prasę (m.in. ”Przegląd Sportowy”, ”Metropol”, dodatek do ”Gazety Wyborczej” - ”Co jest grane”, ”Jogging”), radio (Radio Eska Warszawa, Antyradio 94 FM, Radio Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje, Radiostacja), Internet (m.in. strona runwarsaw.pl, duże portale), outdoor (m.in. reklamy na autobusach i tramwajach). W kampanii wykorzystywane są także tzw. działania ambientowe (zawieszki na klamki mieszkań, na lusterka samochodów, wlepki w autobusach). Kreację kampanii przygotowała agencja G7, za działania w Internecie odpowiada agencja interaktywna FFCreation.com, a planowaniem i zakupem mediów zajął się MindShare Polska.(WK, 07.09.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










