Powstała grupa marketingowa BrainJuice Group
29.05.2009, 08:12
Na polskim rynku powstała grupa marketingowa BrainJuice Group specjalizująca się w marketingu internetowym.
W ramach grupy funkcjonują brandy: BrainJuice Strategy (zajmuje się budowaniem strategii w Internecie), Web Search Factory (marketing w wyszukiwarkach), FuturePR (działania public relations w Internecie), House of Numbers (usługi badawczo-analityczne), Sales Machines (projekty związane ze wsparciem sprzedaży i pozyskiwaniem klientów) oraz BrainJuice Interactive (tworzenie serwisów internetowych). Twórcą BrainJuice Group jest Krzysztof Kuwałek, wcześniej odpowiedzialny za rozwój w Polsce m.in. Panoramy Firm, Claritas i Acxiom. - BrainJuice Group powstała, by dostarczać kompleksowe rozwiązania e-marketingowe przy jednoczesnym zachowaniu specjalizacji w konkretnym obszarze usług – wyjaśnia Kuwałek. Powstaniu grupy towarzyszy kampania w Internecie (Google, Net Sprint, Mediarun) i w Radiu PiN.(ŁK, 29.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










