Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 28, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Saturn promuje rozdawanie sprzętu za połowę ceny

Pod hasłem "Łowy na połowy" 30 maja sieć Saturn rozpocznie nową akcję marketingową – umożliwi konsumentom zakup drugiego produktu z 50-procentową zniżką.

Klienci kupujący dwa produkty w Saturnie za drugi (tańszy) zapłacą połowę ceny. Saturn informuje o akcji w kampanii. Reklamy zaplanowano w telewizji (TVP 1 i TVP 2, TVN, Polsat) radiu (m.in. RMF FM Radio Zet), prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Fakt” i ”Super Express”) i w Internecie (Wirtualna Polska, Onet.pl). Kampania została przygotowana przez agencję Young & Rubicam i dom mediowy Universal McCann.

(MŁ, 28.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.