Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 27, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec: nie mamy nic wspólnego z kampanią chipsów Lay’s Strong

Grupa Żywiec SA wydała oświadczenie, że nie ma nic wspólnego z wprowadzeniem na rynek i kampanią reklamową chipsów Lay’s Strong (Frito Lay). Czcionka i kolorystyka drugiego słowa jest podobna do logo marki piwa Strong, produkowanego przez ten browar.

Przedstawiciele Grupy Żywiec uważają, że sam produkt Lay’s Strong i jego kampania, w której pada hasło ”należy popić piwem” mogą sugerować skojarzenia z piwem Strong. Tymczasem browar nie jest współautorem kampanii telewizyjnej promującej te chipsy. ”Reklama chipsów Strong emitowana jest niejednokrotnie w czasie antenowym przeznaczonym dla małoletnich. Grupa Żywiec SA, przestrzegając zasad wewnętrznego kodeksu marketingowego i będąc firmą odpowiedzialną społecznie - nie kieruje swoich działań reklamowych do osób nieletnich” – pisze w wydanym oświadczeniu browar. I podkreśla, że nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za wprowadzenie na rynek przez producenta chipsów o nazwie Lays Strong. – Na dzisiaj wydaliśmy jedynie oświadczenie. Nie podjęto decyzji, czy będziemy kierować sprawę na drogę prawną – wyjaśnia Sebastian Tołwiński, rzecznik Grupy Żywiec.

(MAZ, 27.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.