Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2009

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Firma Cityboard Media oferuje klientom badanie kampanii outdooru

Firma Cityboard Media wprowadziła do oferty badanie OOH Test Online, pozwalające na określenie zauważalności i efektywności kampanii reklamy zewnętrznej.

Badanie przeprowadzane jest za pomocą ankiety internetowej na próbie 900 osób w wieku 15-55 lat, dobranych w sposób losowo-kwotowy spośród mieszkańców 10 największych polskich miast. Organizowane jest pod koniec trwania kampanii outdooru i ma na celu zbadanie jej zauważalności i efektywności. Cityboard Media udostępnia nowe narzędzie swoim klientom w ramach podpisywanej umowy, jako jeden ze stałych elementów oferty. OOH Test Online jest przeprowadzane we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych, który korzysta z technologii informatycznych firmy Gemius.

(DOK, 26.05.2009)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.