Firma Cityboard Media oferuje klientom badanie kampanii outdooru
26.05.2009, 08:22
Firma Cityboard Media wprowadziła do oferty badanie OOH Test Online, pozwalające na określenie zauważalności i efektywności kampanii reklamy zewnętrznej.
Badanie przeprowadzane jest za pomocą ankiety internetowej na próbie 900 osób w wieku 15-55 lat, dobranych w sposób losowo-kwotowy spośród mieszkańców 10 największych polskich miast. Organizowane jest pod koniec trwania kampanii outdooru i ma na celu zbadanie jej zauważalności i efektywności. Cityboard Media udostępnia nowe narzędzie swoim klientom w ramach podpisywanej umowy, jako jeden ze stałych elementów oferty. OOH Test Online jest przeprowadzane we współpracy z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych, który korzysta z technologii informatycznych firmy Gemius.(DOK, 26.05.2009)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










